31 weeks pregnant mother

Question: hello sisters ma ny suna ha k 8 month pregnancy my start ho jy to us k bd drips ni lga skty or thanda khny sy b Mana krty ha ???

1 Answers
Answer: I don't know much neither I believe. But I heard the myth that should not use drips because it will make your body cold n you might not have labour pain . Thanda ap kha sakte ho but bad cold n fever hua to delivery delay hogi.
Similar Questions with Answers
Question: Hello meri betii 9 months ki ha sirf formula milk peeti ha kia ma usko chicken or cottage cheese k kabab bana kar khila sakti hoo chicken to wo wasy b khaati rehti ha but cottage cheese ma bakery sy lai hoo us ny preservatives b hoty ha or kia ma in k kabab bana k freeze kar loon or usy roz fry kr k khila dia kru
Answer: Hello dear. Aap baby ko kebab de sakte ho agar woh kha rahi hai. Mera suggestion hai baby ke liye fresh banaye store kara hua healthy aur nutricious nahi hota. Meri beti bhi kebabs pasand karti hai main uske liye humesha fresh hi banati hun. Hope it helps.
»Read All Answers
Question: Mje bht zda cough ha ma ny doctor sy consult kr k medicine b le ha lkn mje thora b fark ne par rha to ub ma kya kru js sy kch thk ho jao ma... Q k cough ke waja sy mre tbyt kafi khrb rhte ha
Answer: Hello! When you become pregnant, your immune system is likely to change.  As a result of these changes, you may contract a cold or a cough at some point during your pregnancy. In addition, your illness may last longer. 1. Make a tulsi, ginger,cloves and black pepper kadha and drink twice a day . 2. Tulsi ginger tea to soothe the throat pain. 3. Boil half a tsp of turmeric in a glass of water and drink before bed . 4. Take steam 5. Gargle with hot salty water frequently. 6. Take honey ginger juice thrice a day. Take care
»Read All Answers
Question: Hello Dr mujy bohat constipation ha last 3 days sy ma ny garam dhod mai badam oil add kr k b pea ha per nhi stool pas hoa aj merah 39 week complete ho gaya ha plz btaen kya kron
Answer: Ap garam doodh mei 1tbsp isabgol dalkar rat ko pilo n ask ur gynae to prescribe u any laxative.thai will relieve u frm constipation.
»Read All Answers